Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

ZAKLADNE TRHOVE ELEMENTY A VZTAHY MEDZI NIMI

ZAKLADNE TRHOVE ELEMENTY A VZTAHY MEDZI NIMI

VYROBCA – SPOTREBITEL
VYROBCA – PREDAJCA
PREDAJCA – SPOTREBITEL

0915756820
DRUHA PREDNASKA


Watson – osobnost je konecny produkt nasho systemu zvykov
Eyseng – osobnost je suhrn vzorcov, ktore su determinovane dedicnostou a prostredim


Rysy osobnosti – zakladne rysy pre mrkt

- NOVATORSTVO – spotrebitel ma rad, si stale nieco nove vyskusat
- MATERIALIZMUS – spotrebitelia chcu vlatnit vela veci
- SEBADOVERA – rozhodujuci rys, chcu byt sebavedomi
- SPOLOCENSKOST – ludia - chcu stretavat, potrebuju mat vysoky spolocensky status
- POTREBA PREMYSLAT – premyslame o znacke

Žádné komentáře:

Okomentovat